STOCKHOLM, OH STOCKHOLM, WILL I EVER GET FURTHER? IF I MANAGE TO BE ON TIME I MAYBE WOULD.

- Fin dag i Stockholm med sista minuten shopping som höll på att sluta i katastrof, eller något.

Det är omöjligt att skriva snabt på tangentbord med lösnaglar, men de går ju inte att dra av!
Vad hann jag med i den svenska huvudstaden? Att hitta på PERFEKTA svarta jeansen, B2, jag behöver aldrig låna byxor av dig igen. Köpa den där prickiga klänningen som jag så länge drömt om och som jag äntligen hittade i konkret form. En svart plisserad kjol blev också min. Som Foj så vackert konstaterat, jag har helt plötsligt gått och blivit flickig. Och tillsist i klädväg en grym collagetröja införskaffad sista minuten innan stängningstid.
Jag hann även lägga ögonen på en av sveriges c-kändisar, men jag och Foj blev helt euforiska iallafall.
Fast dagens största äventyr var ändå att missa båtbussen.
Jag har riktiga problem med att komma i tid, men aldrig tidigare har det fått såna konsekvenser.
Ingn fara, med mosters något olagliga hastighet hann jag med båten och hamnade bredvid en asskön snubbe som tyckte att Gotland var exotiskt och bjöd på Coca cola. Light.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0