OCH JAG BEHÖVER EN SMÄLL PÅ KÄFTEN FÖR ATT KOMMA I BALANS

Det här gillar jag:

Giraffer
Att åka bil
Svenska
Ord
Att dricka kaffe
Att dricka T
Vita möbler
Ljusa trägolv
Att prata om sånt där som jag brinner för
Promenader
Podscasts
Kandelabrar
Färgade antikljus
Att lära mig om sånt andra brinner för
Väldoftande värmeljus
Nybakade kakor
Att somna till filmer
Att diska för hand när någon sitter bredvid och berättar om sitt liv
När människor svarar direkt på meddelanden
Fingrar som dras genom mina trassliga lockar
Att vakna av kyssar i nacken, på skulderbladen, axlarna
Pyjamasbyxor
Andras tröjor
Vackra cyklar
Blomkrukor
Skokartonger
Tygpåsar
Att dela musik
Tavelramar
Att fuldansa till fantastiska låtar i en soffa med bättreänbäst
När man är så nära att man kan läsa tankar i blickar
Att dela hemligheter och tankar
Tuggummi
Sneakers
Att dricka vin på balkonger
Blickar som viskar om en åtrå efter kyssar
Färggranna fascinerande mönster
Krispiga lakan
Välorganiserade garderober
Hur personer öppnar dörrar till sina innersta
Frukostar med sällskap
Jordglober
Jeans
Att skicka meddelanden med kryptiska undertoner
Harry Potter-böckerna
Händer

Men mest av allt gillar jag att det finns tid.
Tid är en illusion men det är ändå det finaste man kan ge någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0