DET SOM HÄNDE VAR ATT JAG BLEV OBOTLIGT KÄR I MITT EX.

En försommarkväll satt vi och kollade på dirty dancing och drack rödvin. Jag hade fyllt år, men filmen sög och ingen annan ville dansa. Så du gick hem och jag krashade en dejt.
Sen var det ett dansgolv igen ändå. Och den där killen som föralltid kom tillbaka i alkoholdimmorna var där igen. Men istället skrek jag till musiken med en annan, för jag hade bestämt mig för att inte längre utsätta mig för det där.
Sen var det den där blicken. Det lite hårdare taget om min hand. Och ett steg närmare.
Vi köpte äckliga pommes och gick hem till mig. Du skickade en bild på vägen hem, med texten "walk of shame, eller nä". Och sen var det typ vi.

Det som hände var att jag på typ två veckor blev helt otroligt, förunderligt, galet, idiotiskt kär i mitt ex. Och det har inte släppt än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0